OpenText eDOCS

OpenText eDOCS çözümleri ile ilgili demo talebinde bulunmak ve yapacağımız güncellemeler, yayınlar, düzenleyeceğimiz etkinlikler vb. duyurularımızdan haberdar olmak için lütfen aşağıdaki bilgileri tamamlayınız.




    İş Performansınızı OpenText eDOCS ile Artırın

    OpenText eDOCS iş süreçlerini, risk yönetimini ve kurumsal içeriğe dayalı iş ihtiyaçlarını desteklemek için özel olarak geliştirilmiş entegre ürünler setidir.

    Bilgi Yoğunluğunun Zorluklarını OpenText eDOCS ile Aşın

    Tüketicilerin yeni nesil teknolojileri kullanma oranındaki artış, kurumlara ulaşan ve kurum içinde değerlendirilmesi gereken bilginin çeşitliliğinde ve miktarında büyük bir patlama yarattı. Bu yığılmanın doğru yönetilememesi, özellikle hizmet odaklı şirketlerde, kurumsal verimsizliğe sebep olmanın ötesinde büyük boyutlarda operasyonel kayıplara sebep oluyor, müşteri memnuniyetine ve dolayısıyla kurum itibarına zarar veriyor.

    McKinsey raporuna göre çalışanlar günde ortalama 1.8 saatini -haftada 9.3 saat- bilgiyi arayıp bulmak ve toplamak için harcıyor. Bununla birlikte birçoğu ihtiyaç duydukları bilgilere erişemiyor. Öte yandan dijital çağın gerekleri doğrultusunda teknolojiye dayalı yenilikçilik yaklaşımları tam merkeze yerleşti, iş operasyonları her geçen gün daha da bilgiye dayanan, bilgi-yoğunluklu hale geldi ve esnek çalışma yöntemlerine talep arttı. Bu yönelimler kurumlar için yeni mücadele alanları oluşturdu, özellikle güvenlik uygulamaları sebebiyle kurumların işletmeleri gereken kontrol ve denetim mekanizmaları derinleşti.

    OpenText eDOCS, bilgi birikiminizi yönetme ve bilgiye dayalı kurumsal varlıkların, günümüz iş koşullarında performansınızı artırmak için kullanımı alanlarında başarısı kanıtlanmış bir çözümdür. İş süreçlerine ait hassas iş bilgilerinin kontrollü yöntemlerle işlendiği, güvenlik tanımları altında korunduğu ve aynı zamanda günlük işlemler için ihtiyaç duyulduğu anda kolaylıkla erişilebildiği ortamlar yaratır.

    OpenText eDOCS, genişletilmiş bir Kurumsal İçerik Yönetimi (ECM) çözüm setinin dijital omurgasıdır. eDOCS platformu gelişmiş güvenlik, ortak çalışma araçları, e-posta yönetimi, kayıt yönetimi, iş akışı, iş süreci yönetimi, SharePoint entegrasyonu, mobil erişim, gelişkin arama yetenekleri ve çok daha fazlası dahil olmak üzere çok çeşitli iş uygulamalarını destekler.

    OpenText eDOCS Ne Sağlar?

    1991 yılında Kanada’da Waterloo Üniversitesi’nde bir proje olarak başlayan OpenText, geçen 25’i aşkın yıl süresince dönüşen dijital ekosistemler ile birlikte sürekli bir büyüme yaşadı. 2000’li yılların başında 31 ülkede 10.000’den fazla kurumda, 15 milyondan fazla kullanıcıya sahip konumda olan OpenText, yolculuğu boyunca konusunda lider ve uzmanlaşmış birçok ürün ve firmayı satın almalar yolu ile bünyesine kattı ve dünyanın, sadece Kurumsal İçerik Yönetimi iş alanında hizmet veren, en başarılı ve en hızlı büyüyen sağlayıcısı oldu. OpenText halen 150’den fazla güvenilir iş ortağı ile dünyanın tümüne yayılmış 46.000’den fazla başarılı projeyle, Kurumsal İçerik Yönetimi uygulamaları ve çözümleri alanında dünya liderliğini sürdürmektedir. Mind2Biz 2003 yılından beri OpenText (satın alma öncesi Hummingbird) iş ortağıdır.

    OpenText çözümleri, kurumların daha hızlı büyümesini, işletme maliyetlerinin düşürülmesini, bilgi yönetiminde verimlilik ve etkinliğin artırılmasını, aynı zamanda güvenlik risklerinin azaltılmasını hedefler. OpenText eDOCS platformu, “siz nasıl çalışıyorsanız ona uyum sağlayan”, Microsoft® Office ortamını destekleyen, değişen gereksinimlere göre kolaylıkla ölçeklenebilen bir Kurumsal İçerik Yönetimi (Enterprise Content Management) çözümüdür. Esnek ve iş birliğini destekleyen bir çalışma ortamı sunan eDOCS ile iş süreçlerinde üretilen veya kullanılan hassas iş bilgileri, içeriğin yaşam döngüsü süresince güvenlik tanımları altında korunur ve kontrollü yöntemlerle işlenir. Bununla birlikte günlük işlemler için ihtiyaç duyulan bilgilere erişim hızla ve kolaylıkla sağlanır.

    keyboard_arrow_up