
Dijital Dönüşüm İçin Kurumsal Mimariyi Anlamak
15 Kasım 2018, Perşembe
Kurumsal mimari kurumların misyon, vizyon ve hedeflerine hizmet eden bilgi, teknoloji ve süreçlerini, dönüşüm stratejileri doğrultusunda kurum toplam değerini sürekli artıracak biçimde yönetmeyi amaçlayan bir disiplindir. Bu eğitimde kurumsal mimari terminolojisini oluşturan tüm temel başlıkları ele alarak kazanımları ve kurumdaki önemini vurguluyoruz.
Analist Ekipler İçin İş Analizi
16-17 Kasım 2018, Cuma-Cumartesi
İş birimlerinin gereksinimlerini dinleyen, sorgulayan ve zenginleştirerek bir tasarıma dönüştüren rol olarak tarif edebileceğimiz iş analizi, iş birimleri ile bilgi teknolojileri arasındaki uyumu sağlamanın da önemli araçlarından biri. Yazılım geliştirme yaşam döngüsünde “ne” ve “nasıl” sorularının doğru cevaplanması, projenin başarısını açısından kritik konumda. Bu eğitimde iş analizinin teorik ve pratik yönlerini ele alıyor ve tecrübelerin paylaşımı ile katılımcılara yetkin bir analist olmanın yollarını gösteriyoruz.
Yönetim Disiplini Olarak İş Süreçleri Yönetimi
20 Kasım 2018, Salı
İş süreçleri yönetimi bir ürün veya hizmetin ortaya çıkarılması için gereken işlerin nasıl bir araya geldiği ve doğru zamanda, istenen kalitede ve maliyetle yürütülmesi ile ilgilidir. Etkin iş süreçleri yönetimi kurumun geniş katılımını gerektirir, müşteriye sunulan toplam değerin artmasını ve kurum performansının gelişmesini hedefler. Bu eğitimde iş süreçleri yönetimi kavram ve uygulama esaslarını kapsamlı bir biçimde ele alıyoruz.
İş Süreçleri Modellemede Standart Kullanımı/BPMN
30 Kasım – 1 Aralık 2018, Cuma-Cumartesi
Kurum süreçlerinin baştan sona veya belirli bölümünü gösteren süreç modelleri çeşitli standartlara sahiptir. Bu standartlar kurum içinde ortak bir dil ve bakış açısının oluşturur ve iş süreçleri üzerindeki iletişimi kolaylaştırır. Bu eğitimde modellemede standart kullanımının getirilerini ve gereksinime uygun standart seçiminin önemini ele alıyoruz. BPMN standardının hedefleri, temel bileşenleri ve modelleme yapabilmek için gereken özelliklerini aktarıyor, örnek modelleme çalışmasının ardından son aşamada çeşitli gerçek hayat örneklerini işliyoruz.
Kurumsal Mimari Nasıl Uygulanmalı?
6 Aralık 2018, Perşembe
Kurumsal mimari kapsamlı bir dönüşümü hayata geçirmeden önce işlerliğini analiz eden ve ardından gerçekleştiren bir yönetim disiplinidir. Kurum stratejileri, iş süreçleri, bilgi sistemleri ve teknoloji katmanları arasındaki ilişkileri döngüsel bir süreç dahilinde yönetir ve değişim stratejilerini gelecek planına dönüştürür. Bu eğitimde kurumsal mimariyi uygulamak için bilinmesi gerekli temel kavram, yaklaşım, yöntem ve araçlar hakkında bilgilendirme yapıyor ve örnekler sunuyoruz.
Kültürel Dönüşüm Executive Workshop
7 Aralık 2018, Cuma
Pazar dinamikleri, ekonomik koşullar, müşteri talepleri hızla değişirken teknolojik gelişimlerin de ivmesiyle şirketlerde dijitalleşme, süreç mimarisi oluşturma ve inovasyon yönetimine geçiş vb. girişimler doğru orantılı bir şekilde arttı. Tüm bu gelişmeler daha önce görülmemiş iş modellerinin ve çalışma biçimlerinin arayışını hızlandırıyor. Bu ihtiyacı hisseden kurumların yetkililerini, teknolojik dönüşüme nasıl bir kurum kültürü, zihinsel ve yapısal dönüşümün eşlik etmesi gerektiğini birlikte araştırmak üzere bir günlük bir workshop’ta buluşturuyoruz.
Analist Ekipler İçin İş Analizi
11-12 Aralık 2018, Salı-Çarşamba
İş birimlerinin gereksinimlerini dinleyen, sorgulayan ve zenginleştirerek bir tasarıma dönüştüren rol olarak tarif edebileceğimiz iş analizi, iş birimleri ile bilgi teknolojileri arasındaki uyumu sağlamanın da önemli araçlarından biri. Yazılım geliştirme yaşam döngüsünde “ne” ve “nasıl” sorularının doğru cevaplanması, projenin başarısını açısından kritik konumda. Bu eğitimde iş analizinin teorik ve pratik yönlerini ele alıyor ve tecrübelerin paylaşımı ile katılımcılara yetkin bir analist olmanın yollarını gösteriyoruz.
Yönetim Disiplini Olarak İş Süreçleri Yönetimi
13 Aralık 2018, Perşembe
İş süreçleri yönetimi bir ürün veya hizmetin ortaya çıkarılması için gereken işlerin nasıl bir araya geldiği ve doğru zamanda, istenen kalitede ve maliyetle yürütülmesi ile ilgilidir. Etkin iş süreçleri yönetimi kurumun geniş katılımını gerektirir, müşteriye sunulan toplam değerin artmasını ve kurum performansının gelişmesini hedefler. Bu eğitimde iş süreçleri yönetimi kavram ve uygulama esaslarını kapsamlı bir biçimde ele alıyoruz.